Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept începe sa curga din ziua lucratoare urmatoarei datei de primire de catre Cumparator.
In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciu, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat.
Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
Cand cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei primirii coletului, respectiv datei primirii produsului;
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit). Produsul trebuie sa fie in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, cu accesoriile aferente, exact ca in momentul vanzarii si sa nu prezinte sub nici o forma semne de folosire sau uzura. Nu se admit exceptii (de exemplu, ambalaje deteriorate, zgarieturi sau alte defecte fizice).
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Cumparator exceptie facand cazul lipsei conformitatii produsului, situatie in care mobiladeco.ro va suporta contravaloarea transportului.
Se poate folosi orice serviciu de livrare, atata timp cat produsul(ele) este(sunt) livrat(e) direct si la adresa mobiladeco.ro
Mobiladeco.ro nu ridica coletele trimise prin Posta-Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurarea sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre mobiladeco.ro, cade in sarcina Cumparatorului. Mobiladeco.ro devine raspunzator din momentul in care semneaza de primire a coletului(lor), in sensul confirmarii receptionarii coletului(lor), cantitativ si calitativ. Mobiladeco.ro se obliga ca in termen de 10 zile de la confirmare primirii coletului(lor) sa efectueze receptia cantitativa si calitativa a continutului acestuia(ora). In situatia livrarii unui alt produs decat cel comandat, il puteti returna. In aceasta situatie mobiladeco.ro va suporta toate cheltuielile de transport si va livra produsul cerut, in termen de maxim 30 de zile. Mobiladeco.ro poate livra un produs sau un serviciu de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate numai daca acest lucru a fost acceptat expres de cumparator.
Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
– cand se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
– in conformitate cu art. 10 lit.c din O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Mobiladeco.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid ca de exemplu vinul care este transportat in conditii de temperatura extrema – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius. In cazul in care s-a returnat un produs, iar Mobiladeco.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului, in termen de cel mult 30 de zile de la returnare. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul si asigurarea produselor pe timpul transportului, achitate de Cumparator, nu se ramburseaza. In cazul in care aveti alte intrebari, va rugam sa ne contactati la comenzi@mobiladeco.ro sau la tel. 0749249468
Echipa mobiladeco.ro